Sunday, October 30, 2011

parfumul sapunului vegetal

Ca sa-mi colorez putin viata printre peticelele obisnuite de pana acuma m-am apucat sa fac sapun vegetal. Am studiat vre-o doua luni pe internet tehnici si retete de fabricarea sapunului in casa . Am tradus , din engleza, articole referitoare la fabricarea sapunului natural. Pana am gasit secretul ca soda caustica trebuie sa fie pura -98-100% concentratie am pierdut ceva bani pe care i-am investit in uleiuri. S-a meritat pentru ca am pana acuma patru randuri de sapun din care doua feluri de sampon solid si doua de sapun . Ingredientele de baza sunt uleiurile vegetale de palmier, masline, cocos, floarea soarelui, porumb ,catina , nuca, ricin, morcov, urzica ....la care se mai adauga alte produse de ingrijire a pielii , colorant natural sau parfum cum ar fi:pulbere de busuioc, menta, cacao, argila albastra,tarate de grau , ulei esential de lavanda, pin...Sapunul l-am facut prin metoda la rece, este 100% natural , n-am folosit nici un fel de chimicale. De doua luni folosesc samponul solid pentru par facut de mine, am scapat de matreata , din cauza ei m-am hotarat sa-mi fac eu samponul.Iata cateva imagini cu sapunurile mele :

sampon pentru par cu morcov si urzica

sampon pentru par cu ulei de nuca si ricin



sapunuri diferite

No comments: