Tuesday, November 17, 2009

Expozitie in orasul cu fantani -Caransebes

Caransebesul se afla la 40 de km. de Resita un oras plin de fantani cu apa de izvor in care oamenii traiesc mai frumos decat aici unde ma aflu eu.Plimbandu-ma pe o strada din preajma parcului Dragalina imi ziceam in sinea mea:iata micul Paris din Caras Severin ! Nu stiam ca aici se afla o galerie de arta cum nu exista in Caras Severin si nici in multe locuri din Romania. Am deschis usa incet si am privit inauntru.Frunzele toamnei imprastiate pe pardoseala din caramida arsa , peretii goi si spoturile stinse ma chemau sa aduc aici o parte din lucrarile mele sa trezesc la viata acest lacas pitoresc de cultura.M-am interesat de galerie si nu peste mult timp am primit invitatia din partea Directiei de Cultura Caras Severin si conducerii Casei de Cultura Caransebes sa deschid o expozitie in preajma Simpozionul de Sculptura.13 NOIEMBRIE 2009
Iata un filmulet si fotografii de la vernisaj
http://www.youtube.com/watch?v=nMPNarSBus4




























No comments: